Весняні розваги

Ведмедики та бджоли

Мета: розвивати увагу,швидкість, мовлення, вміти перевтілюватися у персонажів гри,вміти діяти відповідно різним музичним уривкам, вчити дотримуватися правил гри.

Діти поділені на ведмедиків та бджіл. Бджоли сплять у дуплах (можна використовувати обручи)

Ведмедики говорять слова  та підкрадаються  до вуликів

 

Ми ведмеді лісові

Мед шукаємо в дуплі.

Там сидять кусючі бджоли

Мед не віддадуть ніколи.

Але  коли ляжуть спати

Ми медок почнемо брати.

Діти-ведмеді ходять «ведмежа чим кроком» навколо бджіл, які сплять.

 

 

 

 

Програш

(повтор мелодії куплету без співу дітей)

Ведмеді присідають та роблять вигляд, наче крадуть мед.

 

А ми бджоли!

Не спимо ніколи!

З вуликів вилітаємо

Ведмедів покусаємо!

Бджоли просинаються, махають сидячи ліктями вгору вниз
Музичний керівник грає швидку музику на власний вибір. Бджоли зі звуком «ж-ж-ж» вилітають та жалять ведмедів пальцем (жалом). До кого доторкнуться – той ведмідь присідає.

Гра Метелик

Автор С. Дерда

Прилетів метелик крильцями махав

І усіх малятам крильця показав

Ось які ,ось які в мене крильця розписні…

1варіант: діти під музику зображають метеликів, вільно літають по залу, махають крильцями.

Робити паузи,на які діти завмирають в гарних позах.

Вихователь ( а потім дитина – ведуча) вибирає найкращого метелика

2 варіант: можна робити рухи метелика долонями та пальцями. На паузи метелики сідають на коліна дітей.

Ускорялочка «Промінчики»

Автор С. Дерда

 

Веснонька прийшла

І тепло нам принесла.

Будемо весноньку вітати

Радісно ії стрічати

Крокують

 

Діти махають рукою, вітаються

Сонечко піднімалося Роблять «ліхтарики»
Промінчиками  гралося. Роблять струшуючи рухи долонями вгорі
Промінчики стрибали Стрибають
Весело кружляли Кружляють
Усе навколо вони зігрівали Обіймають себе за плечі
Хмаринка пролітала і сонечко сховала Легкий біг
промінчики злякалися і теж всі заховалися. Присідають та закривають очі долонями

Гра Пташки та пташенята

Автор С. Дерда

Обираються мами – пташки. Вони одягають відповідні наголовники та беруть у руки муз. інструменти. Наприклад, мама горобчика – маракас, шпака – бубон, синички-трикутник, ластівка – металофон.

Діти стають навколо своєї мами у маленькі кола.  Можна теж одягнути наголовники.

Перед грою мами – пташки  знайомлять дітей, які стоять навколо них у колі, зі своєю пісенькою (грають на муз. інструментом).

На 1 частину діти-вільно літають.

На другу частину мами по черзі співають ( грають на муз. Інструментах) і діти мають підлетіти до своєї мами та присісти в колі. Мами можуть мінятися місцями поки діти літають, або інструментами.

Може грати 1 мама  потім інша по черзі  як ускладнення та супроводжувати словами:

– Гей,горобчики маленькі, до матусі  швидко летіть, ви  матусю обійміть!

– Синички – любі,годі літати!  Додому повертайтеся, з матусею привітайтеся!

–  Шпаки – хлопці – молодці, де ви всі літаєте?  Я скучила за вами! В віконце виглядаю, усіх додому зазиваю!

– Ластівочки – доні милі, швиденько  повертайтеся, в гніздечко  забирайтеся!