Ведмедики та бджоли
Мета: розвивати увагу,швидкість, мовлення, вміти перевтілюватися у персонажів гри,вміти діяти відповідно різним музичним уривкам, вчити дотримуватися правил гри.
Діти поділені на ведмедиків та бджіл. Бджоли сплять у дуплах (можна використовувати обручи)
Ведмедики говорять слова та підкрадаються до вуликів
Ми ведмеді лісові
Мед шукаємо в дуплі. Там сидять кусючі бджоли Мед не віддадуть ніколи. Але коли ляжуть спати Ми медок почнемо брати. |
Діти-ведмеді ходять «ведмежа чим кроком» навколо бджіл, які сплять.
|
Програш
(повтор мелодії куплету без співу дітей) |
Ведмеді присідають та роблять вигляд, наче крадуть мед.
|
А ми бджоли!
Не спимо ніколи! З вуликів вилітаємо Ведмедів покусаємо! |
Бджоли просинаються, махають сидячи ліктями вгору вниз |
Музичний керівник грає швидку музику на власний вибір. | Бджоли зі звуком «ж-ж-ж» вилітають та жалять ведмедів пальцем (жалом). До кого доторкнуться – той ведмідь присідає. |
Гра Метелик
Автор С. Дерда
Прилетів метелик крильцями махав
І усіх малятам крильця показав
Ось які ,ось які в мене крильця розписні…
1варіант: діти під музику зображають метеликів, вільно літають по залу, махають крильцями.
Робити паузи,на які діти завмирають в гарних позах.
Вихователь ( а потім дитина – ведуча) вибирає найкращого метелика
2 варіант: можна робити рухи метелика долонями та пальцями. На паузи метелики сідають на коліна дітей.
Ускорялочка «Промінчики»
Автор С. Дерда
Веснонька прийшла
І тепло нам принесла. Будемо весноньку вітати Радісно ії стрічати |
Крокують
Діти махають рукою, вітаються |
Сонечко піднімалося | Роблять «ліхтарики» |
Промінчиками гралося. | Роблять струшуючи рухи долонями вгорі |
Промінчики стрибали | Стрибають |
Весело кружляли | Кружляють |
Усе навколо вони зігрівали | Обіймають себе за плечі |
Хмаринка пролітала і сонечко сховала | Легкий біг |
промінчики злякалися і теж всі заховалися. | Присідають та закривають очі долонями |
Гра Пташки та пташенята
Автор С. Дерда
Обираються мами – пташки. Вони одягають відповідні наголовники та беруть у руки муз. інструменти. Наприклад, мама горобчика – маракас, шпака – бубон, синички-трикутник, ластівка – металофон.
Діти стають навколо своєї мами у маленькі кола. Можна теж одягнути наголовники.
Перед грою мами – пташки знайомлять дітей, які стоять навколо них у колі, зі своєю пісенькою (грають на муз. інструментом).
На 1 частину діти-вільно літають.
На другу частину мами по черзі співають ( грають на муз. Інструментах) і діти мають підлетіти до своєї мами та присісти в колі. Мами можуть мінятися місцями поки діти літають, або інструментами.
Може грати 1 мама потім інша по черзі як ускладнення та супроводжувати словами:
– Гей,горобчики маленькі, до матусі швидко летіть, ви матусю обійміть!
– Синички – любі,годі літати! Додому повертайтеся, з матусею привітайтеся!
– Шпаки – хлопці – молодці, де ви всі літаєте? Я скучила за вами! В віконце виглядаю, усіх додому зазиваю!
– Ластівочки – доні милі, швиденько повертайтеся, в гніздечко забирайтеся!