Педагогічний колектив на 2024/2025 навчальний рік визначає методичну проблему:
«Соціально-емоційний розвиток дітей через гру».
Завдання:
– продовжити роботу зі збереження фізичного та психічного здоров’я учасників освітнього процесу шляхом використання здоров’язбережувальних технологій;
– розпочати роботу з формування соціально-громадянської компетентності через гру, дотримання традицій українського народу;
– розпочати роботу з формування природничо-екологічної компетентності лошкільників через проведення пошуково-дослідницької діяльності, участі в освітніх проєктах.
Педагогічний колектив на 2023/2024 навчальний рік визначає методичну проблему:
“Розвиток критичного мислення старших дошкільників та медіаграмотності дітей дошкільного віку”.
Завдання:
– продовжити роботу з медіаграмотності та критичного мислення дошкільників через використання дидактичних ігор та вправ;
– продовжити роботу з національно-патріотичного шляхом дотримання українських традицій, проведення народних свят;
– формувати сенсорно-пізнавальну та логіко-математичну компетентність дітей через ігрову взаємодію;
– збереження фізичного та психічного здоров’я учасників освітнього процесу шляхом використання здоров’язбережувальних технологій.
Педагогічний колектив на 2022-2023 навчальний рік визначає науково-методичні проблеми:
“Всебічний розвиток особистості дитини шляхом наскрізного впровадження підходу “навчання через гру” в освітній простір ЗДО”
“Формування медіаграмотності старших дошкільників засобом впровадження парціальних програм”
ПРІОРИТЕТНІ НАПРЯМИ РОБОТИ ЗАКЛАДУ
на 2022/2023 н.р.:
- Продовжити роботу з формування у дітей економічно, соціально, природничо доцільної поведінки та здоров`язбережувальної компетенції через реалізацію парціальної програми “Дошкільнятам – освіту для сталого розвитку”;
- Продовжити роботу з розвитку ігрової компетентності шляхом наскрізного впровадження підходу “навчання через гру” в освітній простір;
- Розпочати роботу з формування компетентностей особистості дитини середнього дошкільного віку у процесі впровадження програми “Впевнений старт”;
- Розпочати роботу з підвищення рівня медіаграмотності, розвитку критичного мислення суб`єктів освітнього процесу ЗДО.
Нормативно-правові документи
Закони, постанови, накази, листи, інструкції
- Конституція України: http://osvita.ua/legislation/law/2227/
- Конвенція про права дитини (20 листопада 1989 р., Факультативний протокол 02.12.2016)
- Закон України «Про освіту» http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/2145-19
- Закон України «Про дошкільну освіту» http://zakon4.rada.gov.ua/laws/show/2628-14
- Закон України «Про охорону дитинства»: http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/2402-14
- Закон України “Про забезпечення функціонування української мови як державної” https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2704-19#Text
- Закон України “Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо протидії булінгу (цькуванню)” http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/2442-17
- “Санітарний регламент для дошкільних навчальних закладів” (Наказ МОН від 24.03.2016 №234)https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0563-16#Text
- “Рекомендації щодо використання державної символіки в навчальних закладах України” https://zakon.rada.gov.ua/rada/show/ru/v0439290-00#Text
- “Про здійснення соціально-педагогічного патронату” https://zakon.rada.gov.ua/rada/show/v-811290-08#Text
- “Планування роботи в дошкільних навчальних закладах” https://zakon.rada.gov.ua/rada/show/v-455290-09#Text
- “Фізичний розвиток дітей в умовах дошкільного навчального закладу” (Лист МОН України від 16.08.2010. №1/9-563)
- Інструктивно-методичні рекомендації “Про організацію фізкультурно-оздоровчої роботи в дошкільних навчальних закладах у літній період” (Лист МОН від 28.05.2012 №1/9-413) http://search.ligazakon.ua/l_doc2.nsf/link1/MUS18267.html
- “Про затвердження гранично допустимого навчального навантаження на дитину у дошкільних навчальних закладах різних типів та форми власності” (Наказ від 20.04.2015 №446) https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0520-15#Text
- “Про Стратегію національно-патріотичного виховання дітей та молоді на 2016-2020 роки” (Указ президента від 13.10.2015 №580/2015) https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/580/2015#Text
- “Концепція національно-патріотичного виховання дітей та молоді” (Наказ МОН від 16.06.2015 №641) https://ips.ligazakon.net/document/NT1229
- “Методичні рекомендації щодо оцінювання рівня розвитку дитини старшого дошкільного віку за допомогою кваліметричної моделі” (Лист МОН від 06.1.2015 №1/9-535) https://zakononline.com.ua/documents/show/123709___123709
- “Положення про порядок здійснення інноваційної освітньої діяльності” (Наказ МОН від 30.03.2015 №380) https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0946-00#Text
- “Щодо освтініх програм у закладах дошкільної освіти” https://rmk.rokosvita.org.ua/wp-content/uploads/2019/12/Lyst-MON-1_9-750.pdf
- “Про організацію національно-патріотичного виховання у ДНЗ” (Лист МОН України від від 25.07.2016 року №1/9-396)
- Інструктивно-методичні рекомендації “Про організацію роботи з музичного виховання дітей у дошкільних навчальних закладах” (Лист МОН від 02.09.2016 №1/9-454) https://ips.ligazakon.net/document/MUS27206
- Інструктивно-методичні рекомендації щодо забезпечення наступності дошкільної та початкової освіти Лист МОН України від 19.04.2018 ” 1/9-249
- “Про перелік діагностичних методик щодо виявлення та протидії домашньому насильству відносно дітей” (Лист МОН від 30.10.2018 №1/9-656
- Інструктивно-методичні рекомендації “Організція медико педагогічного контролю на заняттях з фізкультури в закладх дошкільної освіти” (Лист МОН від 12.12.2019) https://mon.gov.ua/ua/npa/shodo-organizaciyi-mediko-pedagogichnogo-kontrolyu-na-zanyattyah-z-fizkulturi-v-zakladah-doshkilnoyi-osviti
- “Примірний перелік ігрового та навчально-дидактичного обладнання для закладів дошкільної освіти” (Наказ МОН № 1633 від 19.12.2017 року) https://mon.gov.ua/ua/osvita/doshkilna-osvita/perelik-igrovogo-ta-navchalno-didaktichnogo-obladnannya
- Перелік фізкультурного обладнання, спортивного порядження та інвентарю для використання в дошкільних навчальних закладах
- Інклюзивна освіта у закладах дошкільної освіти
- “Щодо створення інклюзивного середовища в закладах дошкільної освіти” (Лист МОН України від 25.06.2020 №1/9-348) https://mon.gov.ua/ua/npa/shodo-stvorennya-inklyuzivnogo-osvitnogo-seredovisha-v-zakladah-doshkilnoyi-osviti