Педагогічний колектив на 2025/2026 навчальний рік визначає такі завдання:
- продовжити роботу з формування соціально-громадянської компетентності через гру, дотримання традицій українського народу;
- формування культури безпеки і норм поведінки у надзвичайних ситуаціях через різні види взаємодії з дітьми;
- сприяти збереженню здоров’я дітей через різні види рухової активності.
Педагогічний колектив на 2024/2025 навчальний рік визначає методичну проблему:
«Соціально-емоційний розвиток дітей через гру».
Завдання:
– продовжити роботу зі збереження фізичного та психічного здоров’я учасників освітнього процесу шляхом використання здоров’язбережувальних технологій;
– розпочати роботу з формування соціально-громадянської компетентності через гру, дотримання традицій українського народу;
– розпочати роботу з формування природничо-екологічної компетентності лошкільників через проведення пошуково-дослідницької діяльності, участі в освітніх проєктах.
Педагогічний колектив на 2023/2024 навчальний рік визначає методичну проблему:
“Розвиток критичного мислення старших дошкільників та медіаграмотності дітей дошкільного віку”.
Завдання:
– продовжити роботу з медіаграмотності та критичного мислення дошкільників через використання дидактичних ігор та вправ;
– продовжити роботу з національно-патріотичного шляхом дотримання українських традицій, проведення народних свят;
– формувати сенсорно-пізнавальну та логіко-математичну компетентність дітей через ігрову взаємодію;
– збереження фізичного та психічного здоров’я учасників освітнього процесу шляхом використання здоров’язбережувальних технологій.
Педагогічний колектив на 2022-2023 навчальний рік визначає науково-методичні проблеми:
“Всебічний розвиток особистості дитини шляхом наскрізного впровадження підходу “навчання через гру” в освітній простір ЗДО”
“Формування медіаграмотності старших дошкільників засобом впровадження парціальних програм”
ПРІОРИТЕТНІ НАПРЯМИ РОБОТИ ЗАКЛАДУ
на 2022/2023 н.р.:
- Продовжити роботу з формування у дітей економічно, соціально, природничо доцільної поведінки та здоров`язбережувальної компетенції через реалізацію парціальної програми “Дошкільнятам – освіту для сталого розвитку”;
- Продовжити роботу з розвитку ігрової компетентності шляхом наскрізного впровадження підходу “навчання через гру” в освітній простір;
- Розпочати роботу з формування компетентностей особистості дитини середнього дошкільного віку у процесі впровадження програми “Впевнений старт”;
- Розпочати роботу з підвищення рівня медіаграмотності, розвитку критичного мислення суб`єктів освітнього процесу ЗДО.