Річний звіт про діяльність закладу освіти

Інформація про діяльність закладу дошкільної освіти № 14 «Золотий півник» станом на 1.06.2018 року

1. Аналіз діяльності закладу дошкільної освіти (вказати вагомі результати досягнуті за 2017-2018 н.р.), пріоритетні напрями роботи закладу. У презентації висвітлити створені умови, здобутки, досягнення, нові знахідки і проблеми закладу у цьому навчальному році (до 10 хвилин, зверніть увагу на питання співбесіди №№ 4, 12, 14, 15). Ваше бачення розвитку дошкільного закладу у новому навчальному році. (Надати текст презентації).

У 2017-2018 навчальному році педагогічний колектив працював над методичною проблемою: «Забезпечення якісної освіти дошкільників через використання ІКТ в освітній роботі з дітьми», пріоритетними завданнями навчального року були:
– формування мовленнєвої компетенції дітей шляхом використання сучасних методик і технологій та вдосконалення культури мовлення педагогів шляхом застосування інтерактивних форм роботи з педагогічними кадрами;
– зміцнення здоров’я дітей через організацію гурткової роботи фізкультурно-оздоровчого напрямку;
– виховання основ патріотизму в сім’ї через проведення різних форм роботи з батьками.
Реалізація поставлених завдань здійснювалась шляхом проведення різних форм роботи. Ефективність методичної роботи підсилювалася впровадженням інтерактивних форм та методів роботи з педагогічними кадрами з використанням ІКТ, у тому числі: коучингом «Патріотичне виховання: як зробити дієвим», самопрезентаціями педагогів, які атестувались у навчальному році. Якість всіх педагогічних рад забезпечувала ретельна попередня підготовка, що включала вивчення теоретичних питань та набуття практичних навичок. Аналіз анкетування педагогічних працівників за підсумками навчального року засвідчив, що всі форми роботи були дієвими, спрямовані на підвищення професійної майстерності кожного вихователя, на узагальнення і розвиток творчого потенціалу педагогічного колективу в цілому. Найефективнішими були визнані:
– педагогічна рада «Формуємо мовленнєву компетенцію дошкільників», яка забезпечила покращення стану роботи з розвитку мовлення в дітей;
– семінар-практикум з елементами методичного тренінгу «Спортивні ігри та вправи – ефективний засіб фізичного виховання дошкільників», який допоміг систематизувати знання педагогів щодо використання спортивних ігор та вправ в роботі з дітьми дошкільного віку.
– консультації «Використання мультимедійних презентацій під час занять» , «Інтелектуально-творчий розвиток дітей засобами ігрових технологій В.Воскобовича», які розширили й поглибили знання педагогів з даних питань.
Особлива увага приділялась інтерактивним формам роботи з батьками, оскільки саме вони дають можливість вирішити важливі питання, допомагають батькам краще пізнати своїх дітей, зрозуміти їх успіхи та невдачі у навчанні і вихованні. Батьки приймали участь у акціях «Привітаємо учасників АТО з Різдвяними та Великодніми святами», фестивалі «Колискова пісня». У вересні колектив дошкільного навчального закладу провів благодійний ярмарок. Метою якого є залучення батьків до благодійної діяльності та надання матеріальної допомоги онкохворим дітям. Батьки приготували різноманітні солодощі, якими із задоволенням смакували дітлахи. Зібрані кошти в сумі 14876 грн. 97 коп. були передані в Сумську обласну дитячу лікарню.
Серед основних досягнень колективу ДНЗ слід зазначити:
1. Участь у конкурсах, виставках:
– 24-26 жовтня 2017 року ДНЗ презентував власні здобутки та програми інноваційних педагогічних проектів на Дев’ятій Міжнародній виставці «Інноватика в сучасній освіті» та Шостій Міжнародній виставці освіти за кордоном «World Edu» в Київському Палаці дітей та юнацтва. Колектив дошкільного навчального закладу отримав диплом за активну інноваційну діяльність у підвищення якості навчально-виховного процесу;
– І місце в І (міському) етапі обласного конкурсу на кращий Інтернет-сайт закладу дошкільної освіти в 2018 році (березень, 2018);
– дошкільний заклад презентував роботу на ІХ Міжнародній виставці “Сучасні заклади освіти” та VІІ Internetional exhibition World Eduу у Київському палаці дітей та юнацтва, нагороджений Дипломом Національної академії педагогічних наук України та Міністерства освіти і науки України ДНУ «Інституту модернізації змісту освіти» за презентацію досягнень і інноваційних пошуків у реформуванні національної сфери освіти та науки (березень, 2018);
– І місце в І (міському) етапі обласної виставки-огляду кращих методичних розробок педагогічних працівників закладів дошкільної освіти у номінації «Навчально-методичний посібник» (квітень, 2018);
– фестиваль дитячої творчості «Земля – наш спільний дім».
– вихованець групи «Пізнайко» Липовий Міша – переможець міського -огляду-конкурсу «Молоде покоління за безпеку дорожнього руху»
2. Організація і проведення заходів у дошкільному закладі протягом навчального року, зокрема:
– практичний показ роботи слухачам курсів СОІППО – музичним керівникам міста та області (жовтень, 2017)
3. Висвітлення досвіду роботи на сторінках педагогічних видань:
– 2018 рік, досвід роботи вчителя-логопеда Швидун О.В. «Використання артикуляційної гімнастики в корекційно-розвивальній роботі з дітьми», висвітлено у збірці матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю «Пізнавально-творча і професійна самореалізація особистості в евристичній освіті»

Бачення розвитку дошкільного навчального закладу:
– переведення 2-х груп раннього віку на короткотривале перебуванням дітей в дошкільному закладі;
– забезпечення варіативної складової Базового компонента шляхом урізноманітнення гурткової роботи;
– продовження співпраці з науковцями та ЗОШ № 6.

2. Участь в інвестиційних міжнародних, всеукраїнських, обласних, міських проектах (указати повну назву проекту та формат участі). Окремо виділити навчальні та виховні проекти. Результати.

3. Відповідність Інтернет – сайту закладу вимогам ст. 30 Закону України «Про освіту», його дієвість, частота оновлення, наявність блогу закладу і окремих педагогів. Участь у конкурсі на кращий Інтернет-сайт і її результативність за останні п’ять років. Забезпечення комп’ютерною, мультимедійною технікою. Вміння володіти комп’ютером керівника і працівників закладу. Висвітлення роботи у соціальній мережі. Адреси всіх блогів та сайтів (власних електронних ресурсів) педагогів закладу.

Сайт ЗДО діє з 2013 року, повністю оновлений у вересні 2016 року. У 2018 році ЗДО є переможцем міського етапу огляду-конкурсу на кращий інтернет –сайт закладів дошкільної освіти м. Суми.
Адреса сайту: http://zolotiipivnik.in.ua/ wp-admin
Дошкільний заклад на 100 % забезпечений комп’ютерною технікою, зокрема:
– 12 комп’ютерів;
– 12 принтерів;
– один ламінатор;
– один прошивач паперів;
– фотоапарат;
– два проектори та 2 екрани для проведення мультимедійних презентацій;
– відеокамера;
– 7 телевізорів;
– 2 ноутбуки;
– 7 музичних центрів;
– 8 магнітофонів;
– сенсорна дошка.
Керівник ДНЗ володіє комп’ютерною технікою на достатньому рівні.
Педагогічні працівники мають різний рівень обізнаності з комп’ютерною технікою:
– на високому рівні володіють 37 %;
– на достатньому 60 %
– мають елементарні навички роботи з комп’ютером 12 %.
Освітньо-виховна робота систематично висвітлюється на сайті ЗДО.

4. Заступнику начальника управління Дризі Т. В.:

Назва закладу освіти Скільки надійшло звернень за І півріччя
2018 рік
Перелік питань, з якими звертаються заявники, з вказівкою кількості Хід розгляду звернень За видами звернень Контингент і кількість заявників Де розміщений графік особистого прийому адміністрації Чи були звернення, надіслані електронною поштою
усних письмових у порівнянні з минулим роком (збільшилось на _ або зменшилось на_ ) дано роз’яснення вирішено позитивно відмовлено направлено для вирішення в місцеві органи влади у стадії розгляду заяви скарги пропозиції
№ 14 «Золотий півник»

 

 

 

47

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Збільшилося на 11

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

електронний запис дітей   до ЗДО (26 чол.)  

26

 

 

1 26 батьків На сайті ЗДО, у батьківському куточку ЗДО, біля кабінету керівника 1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

працевлаштування громадян (5 чол.)

 

4 1 2 – педагогічний персонал

3 – обслуговуючий

 з питань організації освітньо-виховного процесу (7 чол.); 7 7 батьків
– надання довідок про відвідування дітьми ДНЗ (6 чол.) 6 6 батьків
збереження місця в ДНЗ за дитиною (3 чол.) 3 3 батьків

 

5. Інформація про набір і випуск дітей у ЗДО на 1.06.2018 р.:

Назва ЗДО К-ть дітей випус

кається до школи

К-ть дітей

набира

ється на 01.09

2018 р.

Із них з електронної черги Залишилось в електронній черзі Із них планується
У групи раннього віку

на 01.06.2018

У групи молодшого віку на 01.06.2018 У групи середнього віку на 01.06.2018 У групи старшого

віку на 01.06.2018

Груп Дітей набрано Залишилось в електронній черзі Кількість вільних місць Груп Дітей набрано Залишилось в електронній черзі Кількість вільних місць Груп Дітей набрано Залишилось в електронній черзі Кількість вільних місць Груп Дітей набрано Залишилось в електронній черзі Кількість вільних місць
ДНЗ № 14 «Золотий півник» 115 429 71 101 4 82 85 0 4 106

 

29 0 3

1

98

13

5 0 4

1

116

12

0 0

 

6. План комплектації груп та дітей ЗДО на 2018-2019 навчальний рік за віковими категоріями (кількість груп раннього віку, молодших, середніх, старших, підготовчих, різновікові, із них груп компенсуючого типу (вказати вік), короткотривалого перебування, сімейних, адаптаційних, соціального патронату та інші (вказати яких), наявність спарених груп та в них дітей):

Всього Ранній

вік

Молодша Середня Старша Різновікові Короткот-

ривала

раннього віку

 

 

Підготовчі Спеціальні

 

Із них логопедичні

(вказати середні  чи старші)

Санаторні Режим

 роботи

с. – середні, ст. – старші яслі сад  12 год ціл
груп дітей груп дітей груп дітей груп дітей груп дітей груп дітей груп дітей груп дітей груп дітей груп дітей        
16 428 2

 

52 4 106 3 102 3 116 2 30 2

1 серед

1 стар.

25

13

12

1 34

 

7. Результативність і перспективи роботи груп компенсуючого типу. Перспективи відкриття інклюзивних груп.

Рік

випуску

К-ть дітей

в лог.

групах

з них випущено вибули продовження Кількість груп набирається в 2018 році Кількість дітей

( ЗПР-

ФФНМ -)

з чистим

мовленням

з покращеним

мовленням

2017 27 13 ( 48 %) 2(7%) 12 (44  %)
2018 25 12  (48 %) 1(4/) 1 12 (44 %)  1 група  ( всі діти з ЗНМ)  ЗПР  –

ФФНМ  –

 

8. Відвідування дітьми всіх вікових груп у закладі: кількість дітей за списком, кількість дітей, які фактично відвідують ЗДО; % відвідування. Вказати основні причини не відвідування дітьми ЗДО.

Вересень

 

 

Жовтень Листопад Грудень Січень Лютий Березень Квітень Травень %

за рік

Списковий склад Факт

 

 

 

% Сп. склад Факт % Сп. склад Факт % Сп. склад Факт % Сп. склад Факт % Сп. склад Факт % Сп. склад Факт % Сп. склад Факт % Сп. склад Факт %
435 6732

 

 

 

74 439 7078 77 434 7504 78 434 6827 79 438 5725 62 437 6498 74 439 6521 71 440 6334 76 440 396 76 82

 

 

9. Стан фізкультурно – оздоровчої роботи в закладі, здобутки і недоліки. Аналіз стану здоров’я дітей (захворюваність дітей (днів на 1 дитину) на 01.06. у 2017, 2018 роках, групи здоров’я, фізкультурні групи, засвоєння основних рухів дітьми, виявлення ослаблених і часто хворіючих дітей), дитячий травматизм.

9.1 Дитячий травматизм
Дитячий травматизм на 01.06.2018 року
кількість випадків Вдома У ЗДО (вказати чи оформлені акти, звіти згідно з вимогами)

Дитячий травматизм на 01.06.2018 року
кількість випадків Вдома У ЗДО (вказати чи оформлені акти, звіти згідно з вимогами)
2 2

                                                  Захворюваність на одну дитину на 01.06.2018:

2017 рік –  2,9                                                                                     2018 рік –  3,9

Групи здоровя на 01.06:

2017 рік                                                                                               2018 рік

І  –  251 дитина,                                                                                   І – 346 дітей,

ІІ –  171 дитина,                                                                                  ІІ – 81 дитина,

ІІІ – 16 дітей                                                                                        ІІІ – 13 дітей

                                          Фізкультурні групи

2017 рік:                                                                                            2018 рік:

Основна –  428 дітей;                                                                 Основна – 427 дітей;

Підготовча – 13 дітей;                                                               Підготовча – 13 дітей;

Спеціальна – 3 дітей                                                                  Спеціальна –  0

 

                                                           Знаходяться  на «Д» обліку

            2017 – 91 дитина;                                                                               2018  – 81 дитина.

                                                                            ЧХД

2017 – 24 дитини                                                                               2018  – 17  дітей

 

 

                                    Засвоєння основних рухів дітьми

За результатами обстеження показників основних рухів, 61 % дітей мають  високі показники, 39 % – достатні.

Низькі показники основних рухів відсутні.

10. Готовність дітей до навчання в школі: фізична, психологічна, соціальна, інтелектуальна (згідно з проведеним тестуванням, моніторингом). Вказати кількість дітей старшого дошкільного віку, скільки випускаються із закладу, скільки залишається і причини.
10.1.Готовність дітей до навчання в школі: (цифрові показники).

Готовність

дітей до навчання в школі за  2016-2017 н.р

Готовність

дітей до навчання в школі за  2017-2018 н.р

Фізична Психологічна Соціальна Фізична Психологічна Соціальна
    Допущено до

     тестування

       Не   здали Обстежено

 

 

 

 

обстежено

 

 

Готові Не готові

(причини.)

Обстежено

 

 

 

 

обстежено

 

 

Готові Не готові

(причини.)

    Допущено до

     тестування

       Не   здали Обстежено

 

 

 

 

обстежено

 

 

Готові Не готові

(причини.)

Обстежено

 

 

 

 

обстежено

 

 

Готові Не готові

(причини.)

  121 Відсутні 121 121  Відсутні 121 121 відсутні   121 Відсутні 121 121  Відсутні

 

121 121 відсутні

10.2. Дані про дітей 6 – річного віку

11. Підготовка до оздоровлення дітей влітку. Вказати кількість дітей, які планується оздоровити щомісячно. Описати підготовчу роботу.

У червні планується оздоровити – 225 вихованців, у липні – 143 дитини, у серпні – 156 дітей.

Підготовча робота до літнього оздоровлення здійснювалась в різних напрямках, а саме:
– проведено обстеження, ремонт та фарбування ігрового та спортивного обладнання:
– замінено пісок у пісочницях;
– придбано медикаменти для надання першої медичної допомоги;
– затверджено план роботи на оздоровчий період 2018 року, розпорядок дня, орієнтовний розподіл занять, графіки роботи працівників;
– видано відповідні накази по ЗДО щодо організації роботи в літній період;
– здійснено комплектацію груп згідно результатів опитування батьків, щодо відвідування дітьми ЗДО влітку;
– придбано надувні басейни, парасольки та іграшки для ігор з водою та піском.

12.2. Організація роботи з обдарованими дітьми. Виявлення здібних дітей. Організація додаткових освітніх послуг (вказати керівника, чи є він штатним працівником закладу), оплата гуртків, за якими програмами працюють.

Гурток Секція, студія        Організація додаткових освітніх  послуг,

 ( із них безкоштовних і платних)

1. Гурток з футболу «Шкіряний м’яч» –  керівник інструктор з фізичної культури та плавання Дяконова Н.С., є штатним працівником ДНЗ.

2. Гурток з тенісу –  керівник  інструктор з фізичного виховання  Авраменко О.М., є штатним працівником ДНЗ.

3. Хореографічний гурточок «Грація» – керівник Соломко В.О.; має відповідну освіту, є штатним працівником ДНЗ

4. Гурток з англійської мови – керівники

Таценко С.О., Буханець К.О. мають відповідну освіту,  є штатними працівниками ДНЗ.

 

1. Студія « Разом з мамою»– керівник інструктор з фізичної культури Федотова О.В., є штатним працівником ДНЗ

 

2. Секція «Дитячий фітнес» керівник інструктор з фізичної культури Шахмурова І.В., є штатним працівником ДНЗ

 

 

   Додаткові освітні послуги-відсутні

Авторські програми ДНЗ:
1. Настільний теніс. Програма і методичні рекомендації з навчання дітей старшого дошкільного віку гри в настільний
теніс / Авраменко О.М., Дроздюк В.І., Коваленко Г.М., Якименко Н.І./ Видавництво «Мадрид», Суми, 2015. – 80 с.
2. Шкіряний м’яч. Програма і методичні рекомендації з навчання дітей старшого дошкільного віку гри у футбол / Дяконова Н.С., Дроздюк В.І., Коваленко Г.М., Якименко Н.І. / Видавництво «Мадрид», Суми, 2015. – 44 с.

12.3. Участь у дослідно-експериментальній діяльності на міському, регіональному, державному рівнях. Використання інноваційних технологій та новітніх методик на Всеукраїнському, обласному та місцевому рівні, їх результативність. Створення умов та вжиті заходи щодо упровадження інноваційних педагогічних технологій у навчальний процес.

24-26 жовтня 2017 року ЗДО презентував власні здобутки на Дев’ятій Міжнародній виставці «Інноватика в сучасній
освіті» та Шостій Міжнародній виставці освіти за кордоном «World Edu» в Київському Палаці дітей та юнацтва:
– матеріали з досвіду роботи музичного керівника Соломко В.О. «Патріотичне виховання дошкільників на засадах народних традицій і обрядів»;
– досвід роботи Коваленко Г.М. «Планування роботи вихователя-методиста, як один із головних засобів успішної роботи методичної служби дошкільного навчального закладу»;
Колектив дошкільного навчального закладу отримав диплом за активну інноваційну діяльність у підвищення якості
навчально-виховного процесу
15- 17 березня – на ІХ Міжнародній виставці “Сучасні заклади освіти” та VІІ Internetional exhibition World Eduу у
Київському палаці дітей та юнацтва:
– досвід роботи вихователя-методиста Дроздюк В.І «Моделювання як засіб розвитку мовлення дошкільників»;
– матеріали з досвіду роботи вихователя Вольвач Н.В. «Використання мнемотехніки на заняттях у дошкільних навчальних закладах».
Колектив нагороджений Дипломом Національної академії педагогічних наук України та Міністерства освіти і науки
України ДНУ «Інституту модернізації змісту освіти» за презентацію досягнень і інноваційних пошуків у реформуванні національної сфери освіти та науки

12.4. Участь закладу у методичних заходах (міста, області ), в конкурсах, виставках, фестивалях, конференціях,
акціях (міський, регіональний, міжнародний рівні). протягом 2017-2018 навчального року, його результативність. Указати повну назву та формат участі.
– Посібник вихователя-методиста Дроздюк В.І «Використання кілець Луллія в освітньому процесі» посів І місце в І (міському) етапі обласної виставки-огляду кращих методичних розробок педагогічних працівників закладів дошкільної освіти у номінації «Навчально-методичний посібник» (квітень, 2018);
– Методична розробка «Ток-шоу ерудитів» вихователя Гончарової С.М. була представлена на розгляд журі І (міського) етапу обласного фестивалю-огляду фахової майстерності педагогів закладів дошкільної освіти «Світ дошкілля-2018»

12.5. Здійснення співпраці з іншими соціальними інститутами дитинства (інтернатом, позашкільними закладами,
музеями, театрами, спортивними, музичними школами, дитячою поліклінікою, фізкультурним диспансером, педагогічним вузом, училищами тощо, вказати яка саме робота проводиться ), цікаві заходи, проведені спільно. Забезпечення наступності дошкільної та початкової освіти, наявність підписаних угод з ними.

1. Співпраця з кафедрами дошкільного виховання та практичної психології СДПУ ім. А.С.Макаренка та ГНПУ
ім. О. Довженка. Студенти мали можливість проходити навчальну практику.
2. З дитячою бібліотекою (11 дітей ).
3. ЗОШ № 6 ( план наступності ДНЗ та ЗОШ)
4. З дитячою поліклінікою.
5. ЦЕНТРУМом (робота студії зображувальної діяльності)
6. СУМДУ (факультет фізичної культури та реабілітації)

12.6. Висвітлення роботи закладу у пресі, у фахових виданнях ( надати ксерокопії), на телебаченні, радіо.
– Січень 2018 року висвітлення роботи з дітьми в басейні на Сумському телебаченні
– 2018 рік, досвід роботи вчителя-логопеда Швидун О.В. «Використання артикуляційної гімнастики в корекційно-розвивальній роботі з дітьми», висвітлено у збірці матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю «Пізнавально-творча і професійна самореалізація особистості в евристичній освіті»

12.7. Упущення і недоліки в роботі, їх причини.
ДНЗ не може забезпечити місцями всіх бажаючих згідно електронної черги;
– Відсутність вільних приміщень та спальних кімнат не дає змоги належним чином здійснювати освітній процес (поділ дітей на підгрупи).
– «Діти після хвороби»: відсутні санаторні групи.

13. Проблеми з організації харчування дітей, дотримання грошових та натуральних норм харчування. Харчування дітей в ДНЗ здійснюється відповідно нормативних документів. Батьки сплачують 60% вартості. Щодня ретельно складається та обраховується меню. Харчування якісне, але вибірка продуктів не відповідає нормі з причини вартості продуктів.

 

Місяць

2017

 

2018
Ясельні групи

 

Садові групи Ясельні групи Садові групи
січень 12,25 16,73 16.22 20.34
лютий 11,96 16,69 17.93 23.82
березень 11,31 16,32 16.94 22.96
квітень 12,54 17,37 17.60 22.05
СЕРЕДНЄ 12.02 16.78 17.17 22.29

14. Залучення батьківської громадськості до процесу підвищення якості освіти.

Батьки є постійними учасниками всіх заходів, зокрема:
– приймають участь у акціях на допомогу онкохворим дітям, бійцям АТО, акції «Посади дерево»;
– подорожують цікавими місцями рідного краю., історичними пам’ятками ( туристичні походи на Дуровщину, до краєзнавчого музею, до легкоатлетичного манежу). У квітні відбулася туристична поїздка на страусину ферму батьків та дітей групи «Капітошка»;
– щокварталу відвідують Дні відкритих дверей, відкриті заняття з основних освітніх ліній.

15. Яка робота проведена по створенню належної матеріально – технічної бази ЗДО, утепленню приміщення, по розвитку предметно-ігрового середовища та навчально-методичної бази? (Матеріали презентації).

Відсоток забезпечення ігровим та навчально-дидактичним обладнанням, відповідно до Примірного переліку     Забезпечення навчально-виховного процесу ІКТ Стан та поповнення фізкультурно – спортивної бази закладу

(що зроблено, які проблеми)

Стан та поповнення ігрових майданчиків (що зроблено, які проблеми) Забезпечення благоустрою території, сучасного ландшафтного дизайну (що зроблено, які проблеми) Забезпечення дитячими меблям

 (якими, скільки,  %, потреба)

Забезпечення харчоблоку холодильним і технологічним обладнанням (що придбано, що потребує заміни) Оновлення обладнання на пральні Забезпечення медичного кабінету (на скільки %, що ще відсутнє з медичного обладнання, чому)
Ігровим обладнанням:

– групи раннього віку забезпечені на  78 %

– дошкільні групи на  81  %;

 

Навчально-дидактичним

обладнанням

ДНЗ забезпечений

на  80 %

 

На 90 %

спортивна зала та плавальний басейн  поновлено  інвентарем  та обладнанням: модулі, сухий басейн;

– групові фізкультурні осередки на  18 % поповнені наборами спортивних ігор, різноманітним інвентарем для спортивних ігор і вправ.

Потреба: заміна покриття на «модульне» у спортивній залі

все  ігрове та спортивне обладнання пофарбоване, має естетичний вигляд.

У травні побудований павільйон для групи «Метелик».

Потребує

заміни тіньовий навіс для логопедичної групи.

доукомплектовано сад яблунями,

клумби багаторічними квітами.

Потребує заміни асфальтне покриття та бордюри.

придбано:

– столи дитячі 6-ти містні – 12  штук,

– куточок книги – група «Ромашка»;

Дитяча стінка – група «Чомусики»,

– шафи для спеціалістів;

Меблі для сюжетно-рольових ігор «Магазин», «Майстерня» – група «Пізнайко»;

– меблі в кабінет вчителя-логопеда.

Потреба:

– 40 % дитячих стільчиків;

– меблі для проальні.

 

– на харчоблоці

Поновлено обладнання на 90  %.

Потребують заміни 4 електроплити та тістовимішувальна машина.

 

Придбали 2 праски. медичний кабінет укомплектова-ний на 96 %.

 

Відсутні ваги дитячі, джгут для внутрішньо-венних ін’єкцій/

 

16. Визначення найбільш актуальних проблем організаційно-управлінського характеру, що заважають ефективній роботі закладу (вказати, які приписи перевіряючих інстанцій залишилися невиконаними, причини).

Згідно припису про усунення порушень вимог законодавства у сфері цивільного захисту, техногенної та пожежної безпеки від 24 квітня 2018 року № 62 (головного інспектора Сумського міського відділу Управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Сумській області майора служби цивільного захисту Шепіль Владислава Володимировича) невиконаними залишилися 3 пункти:
– встановити всі самовільно зняті двері сходових кліток до 24.06.2018 року (причина невиконання: недостатнє фінансування);
– будівлю та приміщення обладнати системами протипожежного захисту відповідно до ДБН В.2.5 – 56:2014 «Системи протипожежного захисту» до 24.06.2018 року (причина невиконання: недостатнє фінансування).

18. Ваші пропозиції управлінню освіти і науки.

– необхідно ввести до штатного розпису додатково 1 ставку бухгалтера у зв’язку із збільшенням обсягу роботи
– на рівні МОН України висвітлювати питання стосовно введення до штатного розпису центрів розвитку дитини хоча б 1 ставку керівника гуртка;
– відмінити електрону реєстрацію дітей до ДНЗ;
– спільними зусиллями з громадськістю сприяти відновленню ДНЗ по вул. СКД (Незабудка);
– ввести до штату відповідального за охорону праці;
– ввести посаду охоронця для цілодобової охорони об’єкта.

Заступнику начальника Гончаровій Н. О.:

1. Аналіз використання комунальних послуг за 2017 рік та І квартал 2018 року

Комунальні послуги

 

2017 рік  І квартал 2018 року
План Факт Відхилення Причини відхилення План Факт Відхилення Причини відхилення
Електрична енергія

(натуральні показники, кВт)

49900  кв/год 54802  кв/год –         4902

кв/год

Червень-вересень капітальний ремонт басейну 16400 кв/год 16699  кв/год + 299 Встановлено нове обладнання яке потребує більше кВт/год
Водопостачання та водовідведення

(натуральні показники, м3)

5304  м.куб

 

5304  м.куб

3461,7 м.куб.

 

3461,7 м.куб.

 

      – 1843

м.куб.

 

1842,30

м.куб.

 

 

 

 

 

Під час ремонту басейн не працював

1408  м.куб.

 

1408  м.куб.

888 м.куб.

 

888 м.куб.

– 520

 

 

– 520

Теплопостачання

(натуральні показники, Гкал)

279,5 Гкал 222,63 Гкал – 57,27 Весна рання, осінь – тепла 135,7  Гкал 118,77 Гкал.

 

2. Кошти на утримання закладів у І кварталі 2018 року по КЕКВ 2210 та 2240 (заплановано/використано).

         КЕКВ План Факт
2210 24630 24356,88
2240 13653 12498,43

3. Оприлюднення інформації щодо використання публічних коштів на сайті закладу за 2017 рік та І квартал
2018 року (вказати терміни).

Здійснювалося щомісяця в останній робочий день.

4. Інформація щодо використання коштів з міського бюджету на виконання виборчих програм і доручень виборців у 2017 році.

75 000 грн. з міського бюджету були використані на придбання:
– 2 телевізорів – 18297,96 грн.;
– інтерактивна дошка – 21900.00 грн.;
– 2 ноутбуки – 19800.00 грн.;
– проектор – 8900.00 грн.;
– багатофункціональний пристрій – 6102.04 грн.

За кошти на виконання виборчих програм і доручень виборців придбано:
– спортивний інвентар – 40920.00 грн. та меблі – 41480.00 грн. з них 2400. 00 грн. місцевий бюджет та 80000.00 грн. субвенції депутата Медуниці О.В.;
– ремонт туалетів – 60000.00 грн. та 40000.00 грн. заміна регістрів (Лантушенко Д.С., Липова С.А.)
– цифровий фотоапарат – 15000.00 грн. (сертифікат Лисенка О.М. за кращу організацію навчально-виховного процесу).