Завдання діяльності педагогічного колективу на 2024/2025 навчальний рік
– продовжити роботу зі збереження фізичного та психічного здоров’я учасників освітнього процесу шляхом використання здоров’язбережувальних технологій;
– розпочати роботу з формування соціально-громадянської компетентності через гру, дотримання традицій українського народу;
– розпочати роботу з формування природничо-екологічної компетентності лошкільників через проведення пошуково-дослідницької діяльності, участі в освітніх проєктах.
Завдання діяльності педагогічного колективу на 2023/2024 навчальний рік
– продовжити роботу з медіаграмотності та критичного мислення старших дошкільників засобами медіа;
– продовжувати розширювати і оновлювати форми та засоби фізкультурно-оздоровчої роботи;
– національно-патріотичне виховання дітей через використання ефективних методів і форм роботи з учасниками освітнього процесу;
– розвиток мовлення дітей через взаємодію з книгою, мультфільмом, картинами;
– розробити стратегію закладу дошкільної освіти, яку представити у Програмі розвитку закладу дошкільної освіти на 2023 -2026 навчальні роки.
Робота творчої групи
Проблема : «Розвиток медіаграмотності, критичного мислення старших дошкільників засобами медіа»
Консиліуми
Психолого-педагогічний супровід дітей спеціальної груп з порушенням мовлення
Засідання № 1 (21.11.2023)
Засідання № 2 (15.02.2024)
Засідання № 3 (16.05.2024)
Адаптація дітей раннього віку до умов дошкільного навчального закладу
Засідання № 1 (26.10.2023)
Засідання № 2 (14.12.2023)
Готовність дітей старшого дошкільного віку до навчання у школі
Засідання № 1 (29.02.2024)
Засідання № 2 (21.05.2024)
Консультації
1.Розвиваємо математичні здібності дошкільників:два прийоми (20.09.2023).
2. Дитячий протест: як працювати з дитиною, яка проти всього (25.10.2023).
3. Говори правильно, або позбавляємося слів-паразитів у мовленні педагога (08.11.2023).
4. Здоров’ятворчі та здоров’язбережувальні технології у ЗДО (06.12.2023).
5. Проводимо рухливі ігри в обмеженому просторі (24.01.2024).
6. Етапи мовленнєвої роботи з фрагментами мультфільмів(14.02.2024).
7. Як перевірити правдивість інформації (06.03.2024).
8. Здоров’язбережувальне середовище (03.04.2024).
9. Нейроігри в пісочниці (08.05.2024).
Формування медіаграмотності та критичного мислення старших дошкільників засобами медіа
- Аналіз виконання рішень попередньої педагогічної ради.
- Про стан роботи з формування медіаграмотності та критичного мислення старших дошкільників засобами медіа (за результатами тематичного вивчення).
- Ярмарок медіа продуктів педагогів.
- Робота у групах «Створюємо рекламу групи».
- Ухвалення проєкту рішення
Формування мовленнєвої компетентності дітей
- Аналіз виконання рішень попередньої педагогічної ради.
- Про стан організації освітньої роботи з розвитку мовлення дітей через взаємодію з книгою, мультфільмом, картинами (за результатами тематичного вивчення).
- Бліцлінгвотренінг «Нормативність і культура української мови»
- Про стан розроблення Програми розвитку закладу.
- Творчі звіти педагогів, що атестуються
- Ухвалення проєкту рішення
Підведення підсумків роботи педагогічного колективу за 2023/2024 навчальний рік. Готовність дітей старшого дошкільного віку до навчання у школі, шляхи її поліпшення.
- Аналіз виконання рішень попередньої педагогічної ради.
- Підсумки роботи педагогічного колективу закладу дошкільної освіти за 2023/2024 навчальний рік:
2.1. Аналіз виконання Освітньої програми;
2.2. Успіхи та досягнення педагогічного колективу за 2022/2023 навчальний рік. Результативність роботи методичної служби закладу дошкільної освіти;
2.3. Моніторинг рівня сформованості компетенцій дітей старшого дошкільного віку;
2.4. Гурткова робота та її результативність (звіти вузьких спеціалістів та керівників гуртків).
- Завдання педагогічного колективу на 2023/2024 навчальний рік.
- 4. Організація роботи закладу дошкільної освіти протягом літнього періоду 2023 року.
- Обговорення проєкту Освітньої програми на 2023/2024 навчальний рік.
- Про стан роботи над Програмою розвитку закладу. Ознайомлення з проектом.
7. Ухвалення проєкту рішення
Робота творчої групи
Проблема : «Розвиток медіаграмотності, критичного мислення старших дошкільників засобами медіа»
Формування медіаграмотності та критичного мислення старших дошкільників засобами медіа
- Аналіз виконання рішень попередньої педагогічної ради.
- Про стан роботи з формування медіаграмотності та критичного мислення старших дошкільників засобами медіа (за результатами тематичного вивчення).
- Ярмарок медіа продуктів педагогів.
- Робота у групах «Створюємо рекламу групи».
- Ухвалення проєкту рішення
Формування мовленнєвої компетентності дітей
- Аналіз виконання рішень попередньої педагогічної ради.
- Про стан організації освітньої роботи з розвитку мовлення дітей через взаємодію з книгою, мультфільмом, картинами (за результатами тематичного вивчення).
- Бліцлінгвотренінг «Нормативність і культура української мови»
- Про стан розроблення Програми розвитку закладу.
- Творчі звіти педагогів, що атестуються
- Ухвалення проєкту рішення
Робота творчої групи
Проблеми: «Розвиток пізнавальних здібностей дітей шляхом наскрізного впровадження підходу «навчання через гру» в освітній простір ЗДО», «Розвиток медіаграмотності, критичного мислення старших дошкільників засобами медіа»
Консиліуми
Психолого-педагогічний супровід дітей спеціальної груп з порушенням мовлення
Засідання № 1 (15.11.2021-30.11.2021)
Засідання № 2 (14.02.2022- 28.02.2022)
Засідання № 3 (16.05.2022- – 24.05.2022)
Адаптація дітей раннього віку до умов дошкільного навчального закладу
Засідання № 1 (18.10.2021 – 29.10.2021)
Засідання № 2 (20.12.2021 – 30.12.2021)
Готовність дітей старшого дошкільного віку до навчання у школі
Засідання № 1 (01.03.2022 – 04.03.2022)
Засідання № 2 (16.05.2022 – 24.05.2022)
Консультації
1. Освітній теренкур – ходьба зі смислом (22.09.2021).
2. Навчально-методичне забезпечення медіаосвіти дошкільників (13.10.2021).
3 Виховуємо приязні взаємини в дитячому колективі (10.11.2021).
4. Навчально-методичне забезпечення Освітньої програми «Впевнений старт» (01.12.2021).
5. Грамота у дитячому садку (за програмою «Впевнений старт») (05.01.2022).
6. Лего конструктор в освітньому процесі: граємо і навчаємось (09.02.2022).
7. Фотовільмебух та інші види книжок-картинок (09.03.2022).
8. Любов до дітей – основа педагогічної майстерності (13.04.2022).
9. Нейроігри в пісочниці: задоволення з користю (11.05.2022).
Формування здоров’язбережувальної компетентності дошкільників
- Аналіз виконання рішень попередньої педагогічної ради.
- Про стан роботи з формування у дітей дошкільного віку здоров’язбережувальної компетентності (за результатами тематичного вивчення).
- Інтелектуальна гра «Створення мапи здоров’язбережувальних технологій».
- Взаємодія дошкільного навчального закладу та сім’ї з формування здоров’язбережувальної компетенції дошкільників (повідомлення).
- Ухвалення проєкту рішення.
